ФЛАЄРА

Флаєра - це невеликі листівки, мета яких дати споживачеві перевагу перед тими, у кого їх немає. Неспроста слово флаєр похідне від слова в англійському «fly» (літати), адже головна мета і завдання флаєра - швидко розлетітися в руки до потенційних клієнтів.

Нерідко єврофлаєрів використовують як залучення великої групи людей, давши володарю флаєра, наприклад, можливість зайти безкоштовно на захід або концерт, а для тих, кого він приведе з цього флаєром - знижку. Звичайно ж, володар флареа сьогодні може не тільки мати можливість спожити товар або послугу безкоштовно, але і отримати якусь знижку. Тут все залежить від того, чим займається компанія і яку лояльність пропонує своїм клієнтам.

Перш, ніж перейти до переваг, обговоримо один єдиний недолік флаєра, який за сумісництвом ще й його перевага - це розмір флаєра. Місця мало, а розмістити інформацію слід так, щоб вона легко читалася, була зрозумілою і містила всю необхідну контактну інформацію. Тому важлива рекомендація для вас: перш, ніж замовити флаєра, скоротіть інформацію максимально, залишивши крім слів «БЕЗКОШТОВНО» або номінал відсотка знижки, контактну інформацію та кілька залучають слоганів, які б дали споживачеві прочитавши інформацію єврофлаєрів розуміння про те, чим займається ваша компанія.

Євро флаєр

тираж 130 гр/м2 170 гр/м2
1 000 шт. 450 грн. 704 грн.
2 500 шт. 675 грн. 1 064 грн.
5 000 шт. 1 050 грн. 1 404 грн.
10 000 шт. 1 575 грн. 2 977 грн.
20 000 шт. 3 150 грн. 5 954 грн.
тираж 350 гр/м2
без ламинации
350 гр/м2
глянцевая ламинация 1+0
350 гр/м2
матовая ламинация 1+1
1 000 шт. 314 грн. 1 350 грн. 1 674 грн.
2 000 шт. 2 628 грн. 2 700 грн. 3 348 грн.
3 000 шт. 3 942 грн. 4 050 грн. 5 022 грн.

Перевага флаєра полягає в тому, що він легко поширюється, а також може відрізнятися простотою і креативністю оформлення. Слід зазначити, що найбільшим попитом флаєра користуються у молоді, тому слід розміщувати таку інформацію на них, яка в першу чергу складе інтерес саме для молоді. До речі, якщо на одній зі сторін флаєра розмістити корисну інформацію (наприклад, календар, або розклад футбольних матчів Чемпіонату світу, або дні магнітних бур), то у флаєра продовжується його життя, і він може вистрілити пізніше. Не дарма багато компаній створюють різні айс-стопери (eyes-stop), щоб людині було шкода її викинути. Більш того, роблять її або корисної або дуже стильною. Флаєр цілком може бути айс-стопером для вашої цільової аудиторії.

Для того, щоб збільшити ефективність даного типу поліграфії і, як наслідок, підвищити відсоток відгуку, пропонуємо кілька рекомендацій:

  • цільова аудиторія і дизайн флаєра повинні збігатися, при цьому ви повинні підкреслити індивідуальність вашого товару або послуги відповідно до тем для кого, в першу чергу, ви друкуєте продукцію;
  • вдавайтеся до допомоги художників при створенні ілюстрацій, щоб це була не просто фотографія, а щось більше, щоб привернути увагу споживача;
  • якщо ви вирішили надрукувати флаєра 10 000 у вас в компанії обов'язково повинно бути унікальна пропозиція для власників флаєра;
  • така проста і банальна річ як контакти (адреса сайту, телефон або адресу) можуть бути випадково втрачені макета, що автоматично перетворює флаєр в звичайний папірець, а кошти, витрачені на створення флаєра 10 000 - витрачені даремно;
  • текст, який буде надрукований на флаєрі, повинен бути коротким, лаконічним і зображений простим шрифтом, який легко читається.

Виготовлення єврофлаєрів в друкарні Глянець принесе вам задоволення, оскільки ми можемо взяти на себе абсолютно всі - від створення ідеї і макета, до друку. Зробимо все швидко, якісно, а головне - недорого!

Створення сайтів в Кропивницькому.

© РА "РІКМЕДІА", Кіровоград.