ПРАПОРИ, ПРАПОРЦІ, ВИМПЕЛА

Прапори - ефективний засіб зовнішньої і внутрішньої реклами! Прапор, що розвівається, гармонійно вписується в архітектуру міста, не затуляючи доріг, будівель, пам'ятників. Переваги прапорів як рекламних носіїв не вимагають яких-небудь обгрунтувань або підтверджень – це корпоративна даність, яка вже десятки років ви.користовується компаніями для залучення уваги аудиторії до своєї інформації

Настільні прапорці з'явилися як символіка менших розмірів там, де була необхідна і доречна наявність прапорів. Тому замість великогабаритних прапорів почали використовувати "символічні" маленькі прапорці. Вони зручні тим, що кріпляться на настільних тримачах і їх можна поставити на стіл під час проведення переговорів. Вони не займають багато місця і, одночасно,мають естетичний вигляд. Настільні прапорці відрізняються від великих прапорів ще тим, що виготовлені з легкої тканини і не обшиваються по периметру.

Вимпел - це виріб з розряду геральдичної продукції . Він може мати різні форми , серед яких найпопулярнішими є настільні або настінні моделі . Вимпел в класичному виконанні має вигляд вузького, довгастого , роздвоєного на кінці прапора.Як маленькі стилізовані копії державного прапора , вимпели прикрашають посольські автомобілі та машини глав держав , які прибули з візитом в іншу країну. Вимпела, як невід'ємна частина етикету , присутні на круглих столах переговорів , високопоставлених осіб і дипломатичних зустрічах делегацій вищого рівня. Такі вироби можна зустріти також при проведенні науково - технічних конференцій і симпозіумів. У сучасному рекламному бізнесі вимпела міцно зайняли провідні місця в групі виробів спортивної тематики . На засіданнях спортивних комітетів і зустрічах керівників національних спортивних збірних команд , вимпела з їх логотипами і гербами визначають приналежність учасника до того чи іншого спортивному клубу.

 

 

Створення сайтів в Кропивницькому.

© РА "РІКМЕДІА", Кіровоград.